onsdag, april 08, 2009

Lises födelsedag!


Jag fick ett ägg av min lillebror med en flott fjädervippa på, vilken fest!


Såhär runt handleden kan man ha den om man vill vara extra fin!


Några tjusiga underkläder fick jag på morgonen när jag vaknade.
Game Over. Då kom min lillebror med den kvicka kommentaren att om man kommit till trosorna, så har man game over, för då kommer man inte längre. härligt. D:


Mitt utseende. Ha ha.



Ett par käcka blommor jag fick när jag vaknade.
När vi fick gäster sen fick jag ytterligare några blommor, varav en var en bukett med liljor. Så flott! De luktar ljuvligt på mitt rum. Min mamma är allergisk, så jag får hålla dörren stängd. Men det blir bara mer till mig, så att säga!


En tårta jag fick i present. Haha! Den var mycket god, och hade jordgubbar ovanpå. Gott va! Jordgubbar!!!


Kakor jag gjorde igår. Visst är de fina? De har stjärnform.


Snurrelisnurr.

Inga kommentarer: