onsdag, april 08, 2009

Hemlis-paket #2


Idag kom ytterligare ett hemlispaket.
Hemlispersonen hade matchat det så fint till min födelsedag och allt.

Fick många fina saker:
Ett nystan blått fluffigt garn, som jag inte minns namnet på.
Två nystan blåmelerade garn. (Jag tror att de kommer randa sig massa fint när man stickar upp det. Jag var även kvick med att nysta upp det till en boll, redan innan jag hunnit ta kort)
Superfina strumpstickor storlek 3. De är så himla fina att jag nästan dör!
Två mönster på strumpor. Finfint!!
Och ett grattis-kort. Så himla rart. Jag blir helt rörd.
Tack tack tack så mycket. :D


1 kommentar:

Anonym sa...

Vassego! =o)

Mönstrena finns på Stickamera.se.
Där kan du finna flera roliga mönster, kika på sockklubben2008
t ex.

Ser ut som om du hade n jättefin dag!

Helmispersonen =oD