onsdag, februari 11, 2009

Jag har en kompis som jag har känt sen typ sjuan. När jag gick i sjuan gick han i ettan på gymnasiet och då kände vi varann. Det är så konstigt med den här personen, för varje gång jag pratar med honom på msn, och det är inte ofta, så blir jag så himla glad. Jag vill bara gosa in mig i hela honom och typ bo där. Vet inte varför, för det finns ju ingen direkt orsak till detta. Mer än att han är ganska härlig ändå.
När jag träffar honom, detta är inte heller särskilt ofta, så blir jag helt sjukligt nervös och typ stammar som en liten toka. Jag bara sitter och skrattar och svettas och nervar och rodnar och allt han säger generas jag av. Varför blir det såhär? Varför beter jag mig såhär? Vi har känt varann liksom HUR länge som helst. Det är helt stört.

Haha, okej, det låter som att jag är lite kär. Men det är jag inte.
Alltså, jag lovar... Jo!

hmm.
sen är hans armar lite intressanta.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du , det låter som att du är kär hä-hä.. ;D