onsdag, februari 11, 2009

Vi hade två komiker hos oss på våran skola idag. Soran Ismail och Özz Nujen.



De var mycket underhållande. Speciellt Soran Ismail (se upp ;p). Han var lite gullig och tafatt sådär charmigt. Ung också, typ 21 eller vadå? Ser man hur han liknar John Turturro? Det är en bra skådespelare och Soran Ismail är en bra komiker, och så delar de utseende. Det är ju ett rätt framgångsrikt utseende åtminstone. I alla fall när det gäller kändisskap.


Özz Nujen var däremot lite för förnärmande för min smak. Haha. Alltså då menar jag att han hade massa sex skämt. Han var mer In your face, om man säger så. Han typ förolämpade folk i publiken och liknande. Förutom det var han också rätt charmig ändå.

Båda drog väldigt många bögskämt dock. Det är ju mer eller mindre kul, eller?

Jag och Jenna hade manikyr och då fixade vi varandras naglar. Sedan hade vi pyssel och då gjorde jag tre fina kort. Jenna gjorde två tror jag.

Vi fick frukost också, då åt jag två smörgåsar vilket är rätt mättande. Väldigt! Så jag orkade ingen lunch sen, men när jag kom hem åt jag pannkakor.

Jag är fin, som en clementin.
Hejdå.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, pannkakor och clementiner är gott!

Bögskämt.. ett säkert kort. Hur skämtade dom, liksom? >:s

Thuy sa...

^
I
Det ska vara apelsin.

Men jag kände bara igen en utav komikerna, tror jag. Tråkigt att han förolämpade folk :(

ghost sa...

Men fin likväl, right? ;p

vilken kände du igen? soran ismail är ju med i parlamentet i alla fall och özz nujen vet jag inte riktigt. men rätt känd ändå x)