onsdag, februari 11, 2009

Jaa! Jag har fått 300 kr på H&M utav H&M, för dom är så himla förtjusta i mig, tydligen! Dessutom fick jag en rabattkupong på 50 kr om man handlar för 300 kr, vilket jag nu kommer göra med denna check. Så jag får alltså mer för pengarna som jag fick utav dom. Helt stört. Dom måste verkligen älska mig. Haha.

Behöver köpa byxor, så det ska göras på lovet. Byxor!


Okej, så jag tittade igenom hela H&M:s hemsida och då hittade jag dessa saker, så det vill jag ha nu, typ, ok? Ser ett litet underligt samband mellan färgerna..



necessär, rosig! Den kan jag ha fina saker i.
byxorna, blå! fint va!
skorna, blå! det finns i svart också. Lite skor vore.
tröja, blå! fin! den hade monster.
sen hittade jag en lila cardigan också som inte gick att kopiera bildaddress till, så den får man föreställa sig i huvudet, k, k? Lila cardigan vore!

1 kommentar:

Anonym sa...

tshirten! fin!