onsdag, januari 28, 2009

Till Lise:
Angående det jag sa igår så måste jag tyvärr ta tillbaka det.
Gällande att jag kallade X personen för fjortis. Jag insåg att det var en rätt orättvis anklagan om man tänker på att det bara var en bild jag såg där. Jag kan ju omöjligt veta om hon är fjortis eller inte efter bara en anblick. Man måste ju se efter hennes beteende också och inte bara hennes utseende. Nu kanske hon bara är en klon. Och kloner är ju absolut inte samma som fjortis. För dom SER ju bara likadana ut men behöver inte alls vara demsamma personlighetsmässigt. Alltså, sammfattningsvis så säger jag att hon är en klon istället för en fjortis.
Det är mycket lättare att se om någon är en klon också eftersom att det bara är att titta på hennes yttre och se ifall man har sett något liknande innan, och det hade jag i det här fallet. Tack för mig.

Hoppas du inte tog illa upp Lise, för att jag slänger ur mig falska anklagelser.

Inga kommentarer: