onsdag, januari 28, 2009

Skit jag glömde det där om uppsatsen...

Köpte sju garnnystan idag i massa fina färger. Det är så roligt att sticka och IBLAND lönar det sig att göra det själv för det blir rätt billigt IBLAND. Det blir inte alltid lika fint alla gånger men det struntar jag i.

På svenskan såg vi en konstig film som jag inte minns namnet på. Den börjar med att man ser en kille vässa en sån där gammal rakgrej som folk hade förr. Sedan byter det till nästa scen där han använder rakgrejen till att skära en kvinnas öga mitt itu. Det var äckligt. Hela filmen i övrigt var rätt sjuk, men just det där med ögat var äckligast. För sen satt jag och ryckte i ögat av obehag i en halvtimme. Äckellllll

sen gick jag med Björn och Robin till deras ensemble och liksom
haha
det är ju något särskilt med musiker
något alldeles särskilt
lite sagolikt för att uttrycka sig fint.
så tänkte jag på musiker
och blev ledsen.

och vi hade prov och jag svarade på alla frågorna och sen blev jag mer ledsen och gick hem utan att äta för att... ledsenheten tog över lite. och... jag tittade in genom fönstret men de såg inte mig och jag funderade på att bara gå tillbaka liksom. gå in där och ett hej på er och sen gå och äta men alltså... nej.
så gick jag och köpte garn som sagt. och hon i garnbutiken då.
och det kändes så konstigt för jag skrattade och log och pratade jättehögt som att jag var typ världens gladaste människa men det var jag inte därför var det konstigt att jag betedde mig så

helt tvärtemot.

Inga kommentarer: