onsdag, januari 28, 2009

Men åh... alla veckorna blir ihopblandade. eller alltså, JAG blandade ihop allt. Livslustdagen är inte förrän NÄSTA vecka, dvs om TVÅ veckor. Alltså skitttttt. Den lediga måndagen vet jag inte ens NÄR den är, säkert om Två veckor det också. och min lediga torsdag är inte förrän NÄSTA vecka. Skit. Sedan har jag massa inlämningar som ska in nästa vecka SKIT säger jag bara. det är nog det enda ordet som passar till denna förbannelse
I'd been out walking
I don't do too much talking these days
These days I seem to think a lot
About the things I forgot to do
And all the times I had the chance to
The Elliott Smith version :)

So I'm kind of knitting. Surprise surprise...

NOTE TO SELF:
vantar till bror: svart, grönblå
vantar eller strumpor till mig: rosa, grå, spräckligt garn med regnbåge

sådär

Inga kommentarer: