torsdag, januari 15, 2009

Idag såg jag en person med nästan helt vitt hår. Det var jättefint. Det var verkligen sådär när man bara: "håret!". Det var som att det lyste. Helt superfint!
Sen såg jag en till person som hade helt kolsvart hår. Som en korp. Det var också jättefint. Hon hade en helt klarrosa halsduk till det. Helt superfint igen!!
Så idag har jag velat haft både lysvitt hår och korpsvart hår (för när jag ser folk med fint hår önskar jag att jag hade deras hår). Det är ju bra åstadkommet...

Efter skolan åkte jag till garnaffären och satt där från 11 till 2. Så nu har jag ännu en häl. Det är bra jobbat att det tog så lång tid mellan hälarna, va. Då har jag två stickningar just nu som måste bli klara, och även en annan som jag lite givit upp hoppet på, eftersom att den tog så lång tid och dessutom inte blev särskilt fin ändå. Sockorna får bli min main priority eftersom att jag började med dom först. tittitiiti

Nu är det snart How I met your mother

Inga kommentarer: