fredag, januari 16, 2009

and this is my mind

Igår somnade jag i soffan vid nio eller så, vilket gjorde att jag vaknade på morgonen helt självmant (utan väckarklocka) klockan fem-sex-sju-åtta.
Då var det feber och väldigt ont ont överallt. Öronen, halsen, huvudet, aj, aj...
Så idag missade jag skolan igen.
Jävla skit piss apa, höll ju på att bli frisk.
Så åkte jag till doktorn klockan elva och
jaha, ja, jag fick penicillin
2 gånger per dag 10 dagar tack så mycket.



min bror har köpt spore, så nu har jag spelat det massa (lite). men sedan slutade hans skärm att fungera så nu kan jag inte spela mer. bummers. det var... rätt... intressant. jag hoppas verkligen att det inte fortsätter så som det var i början av spelet, då man bara var en cell som åt pluppar. det verkar tråkigt. får väl spela mer sen då och se om det utvecklas till något bättre. Hur som helst; so long, skall se lite CSI.

1 kommentar:

Anonym sa...

stackars dig :(