fredag, december 05, 2008

Längtar till julen och jullovet...
Jag vet inte... Alltså det är inte så att jag inte orkar med skolan, orkar bara inte med allt som måste göras...

Allt som måste göras innan jul:
  • Uppsats i Psykologin
  • Prov: radio
  • Prov: tidskrifter
  • Tal i Svenska B
  • Läsa bok: Oliver Twist (engelska)
  • Läsa bok: In cold blood (engelska)
  • Skriva recension om de lästa böckerna.
  • Skriva recension om film: nicholas nickleby
  • skriva recension om film: radio days
Så att..... Det blir väl att ligga i. Kommer säkert sluta med att jag gör hälften av sakerna lite halvdåligt och får IG i hälften av ämnena. Det vore så typiskt mig, och mitt slackerbeteende. Jag har redan IG-varning i Mediekunskap på grund av att jag missat ett prov och en inlämning. DET är illa.

Inga kommentarer: