fredag, december 05, 2008

Här blir man helt sad... För Lise är i Göteborg och då har jag ingen att prata med på msn... haha... deprimerande...

och ingen vill komma hit. ^^


jag stickar hälen på min andra socka. och har ångest över mitt muntliga prov på svenskan, som jag inte har börjat med än, för jag kommer inte på något att skriva...

Den här filmen går på tv idag. Så jag ska nog se den. För den är otroligt bra.
Gud vilket deprimerande liv jag har. Det är helt fredag och jag sitter hemma och stickar och ser på film som jag sett tre gånger tidigare...


Jason Schwartzman är så himla charmig. Alla de filmer jag sett där han medverkat är helt fantastiskt bra, för han förgyller dem med sin närvaro... Man vill bara plocka upp honom i handen och sätta honom på axeln. Så kan man gå runt med honom där. Som en liten maskot.


Här är Jason Schwartzman och Claire Danes.
Claire Danes är också helt fantastiskt bra. Hon är med i Stardust. Den filmen (och boken för den delen. Nu när jag säger det, så är faktiskt Shopgirl också en bok, som jag också har läst) är så himla jättebra. Finns ju nästan inga ord för den.

ah, ska sticka lite till... eh, ses...

1 kommentar:

Anonym sa...

aaaw lise :'D jag saknade dig