fredag, december 05, 2008

Idag gjorde jag det skriftliga nationella provet i svenska B...
Jag var hur nervös som helst på morgonen! Verkligen supernervös var jag!
När jag åt frukost så blev jag mätt efter två skedar yoghurt.
Sedan borstade jag tänderna och då blev jag så illamående att jag höll på att kräkas... och den där kräkkänslan höll i sig i flera timmar. Så satt jag där och skrev prov och mådde illa. Jag fick såhär impulser i huvudet att bara kräkas rätt ut. Fast det hade ju varit äckligt...
Kunde sitta i typ en timme i sträck och bara inte göra någonting. Ingenting kom upp i mitt huvud. Gud, jag förstår inte varför jag blir så väck när jag ska göra sånt här... Helt sjukt.

På onsdag har jag nationella muntliga...
OAHAOIHPISHGPOHDG jag kommer aldrig klara det, inte om jag får kväljningar av ett SKRIFTLIGT prov. Det är ju minst tusenmiljarder gånger värre med muntligt...


Igår gjorde jag lussebullar. Flera styckna, jättemånga. Kanske...... 60 styckna eller nåt. GAhhh vad gott. ^^

2 kommentarer:

Thuy sa...

Haha seriöst ;P Det är jobbigt att vara nervös. Jag gjorde också det provet för några veckor sedan. Mitt muntliga hade jag för 1 vecka sen. Det var rätt lugnt ^^ går man natur så är man van vid att ha 1000 prov på en gång. Så nervösiteten försvinner. Stressen ökar dock :P

Anonym sa...

Sv. Men Liseee, det där piggar ju inte upp mig.. :/ ^^