tisdag, januari 22, 2008

titta mellan fingrarna

Why can't you see that I adore you?
You are such lovely colours. ;p




BAIZ he makes me go nuts. completely out of myself.
VAD ska jag ta mig till?

Och jag vill typ ha Marabou Mjölkchoklad. ;p

Imorgon har jag prov på morgonen. FAN!
Fast Martin typ tipsade mig om ett fusk som man kan göra, helt random liksom. :p
ba "om du vill fuska så kan du göra såhär" o ja ba aha ok va????? typ och liksom ag fuskar aldrig så det kommer inte på fråga xp
oh alltså, det är prov i datorkunskap så att det är rätt lätt att fuska men liksom njaaaaaaa jag är HONEST som sagt xD

Fan jag är helt vimsig idag hahaha typ random-lise........,.

asså fannnnn jag känner mig,.... som världens idiot.

jag försöker verifiera varför jag fick upp ögonen för en pojke som honom i första taget men det går inte så bra

suck. se mig. älska mig.

Inga kommentarer: