onsdag, januari 23, 2008

so I brought some corn for popping

Idag hade jag prov i Datorkunskap på morgonen. ... Det gick rätt bra. Inte jättebra, men lagom bra. -.-

Vi hade lite andra ämnen också men det var tråkigt. sen slutade vi tjugo över två. Najzz.
Jag var extreeemt trött när skolan slutade, så jag skrattade massa, typ. I bussen så ramlade jag över Johan massa och han typ "omg, you are all over me today!" och då skrattade jag lite till.

Haha, just det. På morgonen så stod det fortfarande kvar en buss på busstationen. x) De brukar ha så jävla bråttom iväg. När det väl hade kommit in en person i bussen, så var typ hela tåget som kommit ut, inne i bussen. Det var som gamar till ett dött byte. En buss-attack. För typ verkligen alla kom in. Det var så jävla trångt. Men, jag kom till skolan fem över åtta, så det var jävligt najs, ändå. För jag har typ varit försenad varje dag sen skolan började, även fast man står där och väntar på buss kl fem i åtta, så kommer man till skolan typ halv. Det är så jävla onajs.

Jag åkte hem med massa roliga personer typ. Men sen när vi var framme, så gick alla åt sitt håll (runby sidan) och jag och Niclas åt vårt håll (centrum sidan). Han åkte buss med mig idag. Hehu. Vi tog samma buss. Sen skulle han köpa läsk, då följde jag med, och jag köpte också läsk. Sen gick han min väg istället, så det var lite omväg för båda oss, men jag tror mest för Niclas. Det var trevligt. Vi pratade om mys-saker, tror jag. Nickelassss...

När jag kom hem (vid tre kanske) så sa mamma att vi skulle till centrum lite för vi hade ärenden. Jag la mig i sängen och sa att jag skulle "vila" lite först. Jag somnade fram till kl sju. Jag drömde en dröm. O_O

En konstig dröm.

Det var så att... jag typ pratade med nån tror jag, och så låg jag på golvet och skrattade och då kom han med orange mössa, då blev jag nervös. Så jag typ "huh :o" och han typ böjde sig ner, och tittade på mig, och frågade "ska jag hjälpa dig med något?" och jag sa "nej, det är lugnt." och så log jag. och så log han också. så han tog mig i handen och hjälpte mig upp. Så jag log en massa och bara glodde på honom. Vi gick en bit, och vi var i rudbecks korridor. Ja vi pratade en massa också, jag kommer inte ihåg om vad. Det var mys, och så lärde jag till och med känna honom lite, eftersom att vi pratade. Bajs. Han med orange mössa. Ja, sen hade tiden hoppat lite, då såg jag honom i cafeterian, så jag ba "HEJ!" och han svarade: "hej :o" och jag blev förvirrad och så började allt snurra runt mitt eget huvud. Som när man ska svimma, typ? Snurr snurr, var det. Jag måste typ ha svimmat, för jag vaknade sen. Och så var jag jättearg för att det hade varit en dröm.
För min längtan till dig. typ.

Nu har jag skrivit ett långt inlägg igen.

och jag saknar dig. Se mig.

Inga kommentarer: