lördag, januari 19, 2008

with goodbyes on our lips

It's not like I'm a slut or that I really like to fuck
I just want every boy I see to walk away with part of me
Until there's nothing left to hold, until there's nothing left to hate
I appreciate your help, but even you can't save me from myself






assoo jaba till daniel tat hn skulle vänta på mig o han ba amen bussen åker nu man ba amen shit asså jaha så???? men så väntade han på mig ändå typ på tågstationen ja de var ju bra men det var fortfarande jaha litegrann för det var liksom bara för att tåget var försenat med åtta minuter så man ba liksom haha PHÄTT ägd. du får för att du inte väntar på mig och ba lämnar mig helt ensam i en skola fullt med massa ksrikande elever och massa människor från grundskolan som ser helt skräckslagna ut och massa personer (en person) med boombox som går runt i skolan och attackerar o man ba nejmen shit lägg ner fast han ba är lite het så de ba e helt okej men liksom nej nej ja vill licka på din mark. ligga alltså. shit. o ja vil ba känna liksom litegrann han fick ju på mig!!!!! varför får ja inte tillbaka dåååå jag dör och shit det är ju dom där fula dragen som gör det så jävla charmigt och dom där fingrarna herregud. licka. shit.
:((((
ja vill sova nu tror ja för ja blev lite lessen fast ja ska nog se på v for vendetta för ja blev lite sugen fkatiskt.

She never seemed to cry. She never got upset.
And one by one they CAME. and one by one they LEFT.


NU TALAR JAG MED JANE, HON SOM JAG BODDE HOS I SOMRAS NÄR JAG VAR I ENGLAND... Varje gång vi pratas vid, så frågar hon om jag har en pojkvän. Hahhah. Som att det är en grej som är självklart att man ska ha. OKEJ JAG HAR INGEN I HELA VÄRLDEN, FOLK TYCKS ALDRIG KUNNA GLÖMMA BORT DET, FÖR DET ÄR DET ENDA DE SER HOS MIG. VARENDA EN!!! DÄR ÄR HON, DEN ENSAMMA FLICKAN. HUHUHUHUHUHUHUHUHUHUHUHUHUHUHUHUHUHU. TITTA PÅ HENNE. ENSAMENSAMENSAMENSAMENSAM!!!!!!!!!!

puss på mig själv.

idag har jag varit glad och dansat runt i huset till joy division och kollat mig i spegeln för egentligen så tycker jag faktiskt om mig själv.
jag åt ingen frukost och ingen lunch. Till middag gjorde jag fryst pizza i ugnen. Det var icke så gott, så jag åt lite mindre än halva. JAg måste säga att jag suffer from quite a headache to be honest. AND I'M ALWAYS HONEST!!!

Inga kommentarer: