fredag, januari 25, 2008

all i want for christmas is some quiet and peace

Idag var en skum dag i skolan.
Jag skrev klart min intervju, vilket jag är väldigt nöjd med. Den blev väl lite sådär, men mer orkade jag inte.

En rolig sak som hände var typ... att jag och Amne gick från fotosalen igenom IVIK-korridoren. Då sa jag "Nej, haha, nu kommer vi säkert se GLENN MIN VEN!!" och så ba typ en minut senare, så möter vi honom. Amne har aldrig sett honom förut. Så typ när vi gått förbi varandra och jag och amne gått en meter åt vårt håll och GLENN MIN VEN gått en meter åt sitt håll så utropar jag "HAHA SÅG DU AMNE? VI SÅG GLENN MIN VEN!!" och så börjar jag skratta hysteriskt. och han typ vänder sig om och stirrar. och jag typ dör. :p Jag kan nog få jobb som sån där som vet framtiden. eller kanske aktiemäklare xD hahahah asså.. ja. GLENN MIN VEN xDD

vi hade lite tråkiga lektioner xD
varav en var gympa. fyfan. hahahah. vi typ hoppade runt i ring.

Sen åkte jag till Sollentuna station. Där började jag smsa massa folk för jag ville gå till stan eller typ kista eller nåt xD men ingen kunde jag ba SORG. men oliver ba jag har rep så jag ba jaha bjud in mig då hahaha så då gjorde han det. så jag var på hans rep alltså och dom typ spelade ONÖDIGT högt så jag fick ha muffins på öronen men jag har ändå typ världens bajsmigrän och typ fyfan vad trött jag är...... sen åkte jag till sollentuna igen och typ till edsviken var jag fick MAT mmmmm got mat... och jag tittade lite på handboll och så somnade jag,....... HEHE.... fyfaaaannnn

när jag kom hem så pratade jag med lite folk på msn. fett bored xD men sen typ vid halv tolv eller nåt så ba fixar jag lite konv med mig och sebbe och oliver hahaha och det var ju jävligt galet. sen gick oliver och så hade jag och sebbe lite talk talk haha... jag har känt det lite weird med honom på sistone så jag sa det och han ba nä asså det är lugnt så det var ju bra :) och han ba att det är helt normalt att tycka att det är om sig själv fastän det kanske inte är det. det var också najs och skönt och braö. hehhehhe. sebbe är ju rätt bra egentligen. haha. idag är det typ prick en månad sen jag var hemma hos honom och spelade tvspel en hel dag xD hahahh fett mys alltså...

nej nu är jag trött så jag ska ta mig en smörgås och gå och lägga mig och läsa och kanske sova lite också pyss på det och er och JUST DET

jag måste nämna

KIT SKA PÅ LUMPEN
jag är typ ledsen
för jag kommer typ sakna honom ju. kommer inte kunna prata eller se kit på ett år nästan och liksom fyfan vad läskigt. det känns. men en positiv sak är väl i alla fall att han kommer ha en sån där het uniform. liksom okejdå du får väl åka då eller nåt xD aja ja vene hahaha och typ det är i boden. BODEN!?!??! det säger ju typ ALLT. boden liksom. suuck...
lumpen... ;__;

xoxo

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan hoppsan