onsdag, januari 30, 2008

but I lift my voice up now to REACH them

Nu har jag inte skrivit på ett tag.

Jag var i Falun i helgen, för min bror fyllde år.

I torsdags var jag på Olivers rep. Skrev jag om det eller?

Just det. Jag försov mig två timmar i fredags, för min mobil hade ställt om sig. Jag vaknade en minut innan klockan skulle ringa och mamma var helt stressig och sa att jag skulle upp. Då sa jag "men klockan är ju sju bara?" och precis då ringde klockan, för att klockan var sju. Men min klocka gick fel, för egentligen var klockan tjugo över nio. Så då blev jag väldigt förvirrad och VÄLDIGT stressad. Jag skyndade mig rätt rejält och klockan tio var jag och mamma klara och redo för avfärd. När vi precis hade passerat Karlberg, med tåget, så stannade tåget. Det var något elfel på stationen, så vi stod där, mitt på spåret i säkert 45 minuter. Väldigt drygt. Väl framme, så hade vi väldigt bråttom att ta mitt tåg till Falun! Det skulle gå om en kvart, och jag hade itne hämtat ut biljett ännu, eller ätit (det hade jag räknat med att hinna). Så vi sprang. Men tåget var försenat och skulle avgå tio minuter senare än planerat. Det blev dock försenat mer än så. För vi åkte från Stockholm en timme senare... Det tog vanlig tid och när vi var i Borlänge så sa dem att de hade ställt in sträckan mellan Borlänge och Falun. Så jag fick ta en buss därifrån hem... Det var en jobbig... resa. Jag fick lite England-flashbacks från i somras. Japp.

I måndags var det pinsamt.


I tisdags försov jag mig till halv elva... Verkligen jättepinsamt. Jag har aldrig försovit mig SÅ mycket utan flit förut, liksom.

och jag blir irriteeeeerad... :p
vad FAN är det som säger att jag inte kan klara av att gå något som KEMI A eller FYSIK B bara för att jag går media??!?!?!?! Är ni helt körda i huvudet eller? Jag tycker bara att ni blivit lite bortskämda nu när ni hr så JÄVLA chill schema. Sen klagar ni på MIG för att jag inte har saker att göra i skolan. TÄNK OM JAG HAR DET DÅ?! JAg är faktiskt JÄÄÄÄVLIGT stressad. Jag har fan tusen miljarder saker att göra. ÄVEN fast jag går media. Man förlorar faktiskt inte all jävla hjärnkapacitet för att man går Medieprogrammet. Liksom FUCK YOU!!!!!! Jag kan faktiskt fortfarande tänka.

APROPÅ STRESS. Jag är så sjuuuuukt jävla stressad. och som alltid när jag är stressad, så blir jag helt jävla avskärmad. Kan fan inte göra nååågonting. och som om det inte var nog med det så ORKAR jag inte. Jag har typ ingen luuuust. ALLTID är det så. När man vill göra saker, så finns inget att göra. När man inte vill göra saker, har man saker upp till hakan att göra. JAG ORKAR INTE!!! Jag vill typ sova, eller något. Nästa vecka så har jag TRE prov plus föredrag i engelska. och så måste jag fixa kursvalsblanketten att lämna in. Jävla piss. och imorgon ska jag vara KLAR med mitt jävla reportage till journalistiken. skiiiiiiiiiiiiiiiiiit.

men jag är glad och nöjd, liksommmmmm. =)
hahahahhaahhah
asså

idag fick jag lära mig ett nytt ord; svärma.
looool jag dör.

Inga kommentarer: