onsdag, september 02, 2009

Jag tar på mig gummistövlar, fastän det inte regnar, för att det ska kännas lite mer som PIP.

Mitt hår är dyngsurt, och jag ska gå till skolan om cirka 27 minuter.

Jag åt en superfrukost, men när jag duschade blev jag hungrig igen.
Superfrukosten:
1 banan
9 vindruvor
1 skål med mjölk och nesquik
1 yoplait yoghurt
1 glas apelsinjuice

Lyssnar på säkert! för att bli glad
men alla glada låtar känns som ett hån
men det är bättre idag
och säkert! hånar inte mig
för säkert! är glad på ett annat sätt.
ett bittert sätt.
det passar mig bra.

Jag önskar att jag kunde stanna hemma och titta på How I met your mother eller Dexter och äta banan och vara bitter. Men det kan jag inte!

Helst skulle jag nog gå till videobutiken och köpa DVD-filmer. Det är så härligt att köpa DVDer tycker jag. Dessutom behöver jag en ny mössa. Mössjakt. Behöver även gå till Exchange eller Forex eller något sådant ställe för att köpa valuta. Euro för att vara exakt. Behöver kanske 200 euro. Eller mer. 250 euro. Hur mycket kostar det? Ungefär 2500 kr. Ja, men det är lugnt.

NU ska jag sluta randomskriva. NU ska jag klä på mig. Hejdå! pussilus.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, serietittande. <3

Thuy sa...

wehoo :D jag trodde du typ hade slutat äta xD