onsdag, september 02, 2009

Jag missade bussen för andra gången nu. Jag kommer inte iväg. Inte iväg härifrån. Kommer inte iväg. Ifrån. Vill bara sitta här. Titta på Aristocats. Jag vill att posten ska komma. Kontakt från omvärlden, liksom. Men jag vill inte gå ut. Jag är inte redo. Inte redo alls. Låt mig få stanna här tills jag försvinner.

Men jag försökte i alla fall. Jag duschade, åt, klädde på mig. Det är mer än jag lyckats med på flera dagar. Heja mig! Jag försökte. Jag lovar. Men nu tänker jag stanna här ändå. För jag är inte redo. Att gå ut. Riktigt än. Aristocats, hej!

1 kommentar:

Marcus sa...

Ha det trevligt i Venezuela! Såg av en slump att du följer (följde?) min blogg som i stort sett tokdött flertalet gånger under det senaste året. Ska försöka sparka liv i den igen, vi får se om det går.