onsdag, augusti 19, 2009

Vid busshållplatsen hörde jag någon ta en, vad som verkade, stor och ljudlig tugga av en kexchoklad, så jag vände mig om, och visst var det en kexchoklad. Jag kunde inte sluta föreställa mig att kexchokladen var en bit kött. Då mådde jag illa och tittade bort igen.

Igår hittade jag ost med helt vegetabiliskt ystenzym. Det var till min stora glädje, för det betyder att jag kan äta den osten. Jag gillar ju egentligen ost. Och den var billig också (vilket kan betyda hemliga saker, men det låtsas vi inte om, för EGENTLIGEN mår man bättre av att inte veta).

2 kommentarer:

Thuy sa...

hihi *dreglar* kexchoklad är mums!
Vad var det för ost? och hur billig var den?

ghost sa...

jå de e ju de men man klan lika gärna äta jättens chokladrån satteee för de smakar ganska likt och låter ganska likt också för den delen

ost var edamer och den kostade typ 59 kr kg eller något sånt... det är billigt för ost.