lördag, augusti 22, 2009

Nu är jag hemmelihemma.
Vad ska man göra nu då?
Det finns lite olika alternativ.
Jag bestämde mig för att skriva dem här eftersom Thuy
inte ville höra på mina alternativ. Haha. öööö......
Okej.
Så vad ska man göra?
1. Cykla en halvtimme
2. Duscha
3. SOVA (välbehövligt)
4. ELLER titta på big bang theory och skita i det andra
5. Äta mat
6. Äta kakor
Egentligen bör jag göra samtliga.
Men istället sitter jag här.
Segar.
Jag ska bort snart.
Så jag bör ta tag i det inom en snar framtid.
Äsch. Segar nog lite till.
Mitt huvud gör lite ont.
Förresten kanske jag åker till Venezuela om 2 veckor.
Och stannar i 1 månad.
Det är inte säkert än, för jag har inte köpt någon biljett.
Men förmodligen.
Och helst (HELST!) vill jag inte komma tillbaka. Inte alls. Haha.
Och nästa vecka på helgen så ska jag nog till Eksjö med Jade.
Eksjöstadsfestival.
Spännande det där.
Kanske, kanske får skjuts utav Marcus.
Om man minns, så är det han jag grät hos när jag skulle hem från Putte i Parken.
Om det skiter sig med skjutsen så får jag nog dissa Eksjö. :)

Hej så länge.

2 kommentarer:

Thuy sa...

Såhär:
först 1 och 4 samtidigt
sen 2 och 3 samtidigt ( typ sov i badkaret )
Sen 5 och 6 till efterätt :P

ghost sa...

haha jag gjorde typ inget av det. förutom duschade och åt kakor. :p