onsdag, augusti 12, 2009

Idag fick jag en ny klocka av min mamma. Hon är så fantastiskt snäll att jag spricker lite av glädje. Den är så fin så fin så fin. I alla fall vad jag tycker.
Hon köpte också kosttillskott till mig. Såna som man måste äta när man är vegetarian. De ska man äta i samband med måltid, så jag måste förmodligen äta dem i skolan, i och med att det som är frukost för mig inte precis är en måltid.

Vi köpte glassar också. Men sen skulle jag hem och hon bort, så jag fick äta den själv. Det kändes som att folk stirrade lite extra mycket, bara för glasshelvetet. Sen efter bara litegrann, så blev jag jättemätt! Så Resten fick jag tvinga i mig i tåget. Det måste sett lite underligt ut, när jag suckade efter varenda tugga. För folk tittade lite misstroget på mig. Blö. Det var faktiskt en väldigt stor glass. Den hade kolasås i sig. Jag tycker inte om kolasås. Och den smakade inte LION, som faktiskt var smaken på glassen. Nej, det var en failglass helt enkelt.


Jag lyssnar på Electric President nu. Jag gillar det jättejättejättemycket, men de har ett lite fjantigt namn. Haha. Jag förstår det inteee. De kunde haft nåt asballt ju. Men så bara... elektrisk president. Fattar inte.

2 kommentarer:

Thuy sa...

kolasås *dreglar* det är mums <3

Anonym sa...

Ja, hon började låten Over all med den beskrivningen, eller ja, på ett ungefär. "En gång såg jag på en dokumentär om några föräldrar som uppfostrade ett barn som senare blev en nazist. Inte bra.. Det handlar den här låten om."
Åh, jag älskar henne. Och hennes låtar. Så genomfantastiska.
Kram