måndag, juni 01, 2009

Lite olika


En sådan här tröja skulle jag vilja ha. Jättemycket. Se vad söt han på bilden är.

Idag köpte jag garn till min hemlis. Det var trevligt. Jag åt sushi. Det var kräkäckligt. Sushi har jag ju smakat tidigare, då var det faktiskt inte lika avskyvärt. Jag glömde sushisarna inne på garnaffären sen. Oj. Jag var in på banken, men så gick jag in på fel bank. Det var pinsamt. Så gick till nästa bank och där stod en gullig... man. Han hette Pär. Och han hade en dialekt i rösten och jag pratade med honom och han var gullig.

Jag köpte en mp3 idag på tradera, men jag känner mig lurad. Så vi får se hur det blir med den saken. Hoppas i alla fall att jag får den. Det var en orange iPod. Den nya sorten som är lite buktad. Den är fin. Det följer med en minisäck med den. Förhoppningsvis. För det var en sån på bilden. Hoppas hoppas på en mp3, ok...

Inga kommentarer: