fredag, maj 29, 2009

En lista för att jag har tråkigt på min multimedia lektion

Pratar du fortfarande med;
Personen du kysste senast? Ne-ej, det gör jag in-te....!
Han som sa "jag tycker om dig" första gången i ditt liv? Vet inte. Haha, vem var det?
Han som fick dig gråta sist? Ja....... det gör jag. Minsann! Trots att han är en tölp.
Han du klappa till senast? Hmm....... Ja. Min bror, tror jag???

Brukar du;
Krama dina killkompisar? Några av dem. Brukar jag krama. Ja.
Strula på fester? öööööö
Snacka i mobilen flera timmar om dan? Nej.......

Har du;
Ljugit för dina föräldrar? öhm nja, javene.
Sovit i samma säng som det motsatta könet? Javisst, det har jag.
Sovit mellan två killar/tjejer? jopp det har jag ocksååå
Ljugit för en vän? kanske
Rökt/Snusat? öhm inte snusat kanske :S rökt har väl hänt. men det är ofräscht..


Kläder;
Vad använder du just nu för jacka: en svart tygjacka, fast just för stunden använder jag inte jacka, för det är så varmt. hihi.
Vad använder du just nu för skor: mina rosa med regnbågsskosnören, mina blå ballerina och mina svarta med sidenskosnören. och mina svarta med stjärnor på. osv.... 
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: jag vill ha en stor t-shirt och en fotlänk (fick för mig det igår :p) och shorts och eh massa meeeeeeeer jag blir galen på allt jag vill ha nu hahhaa skor också.... och en klänning. fast jag köpte en igår.
Vad har du för skostorlek: 40-41 för det mesta haha...

Senaste personen som;

Du pratade med: Jenna
Du gick på bio med: min bror tror jag. vi såg kenny starfighter. länge sen.
Du gick på stan med: var i kista med ingela och mamma igår. det är inte stan. men jag var på stan i måndags när jag kom hem i alla fall.
Du kramade: hmm. minns inte. jo men mamma perhaps.
Såg dig gråta: ..... ingen. tror jag.
Skällde på dig:  mami, eller? 

Har du någonsin;
Bråkat med ditt husdjur: jaaa när pappas hund åt upp mitt godis CRY :'(
Drömt något helt galet och så har det hänt? jaa.....
Är du ensam just nu: neej
Vill du gifta dig: Kanske. Om det är speciellt, fast giftermål verkar så.... eller jag vet inte.
Vill du ha barn: Jaja, säkert...


Extra stuff;
Tar du droger: nej haha
Vad är du mest rädd för: vara i vatten....... PÅ vattnet är okej. i vattnet INTE okej. plus krabbor. äckel. och så vidare.... ;)
Vilka kläder sover du i: lite olika, antingen pyjamas eller kalsonger och tshirt
Vart vill du gifta dig: på ett fint ställe. vattenfall är fina.
Kör du bil: neej det är inte bra för miljön och det är drygt med folk som säger "miljöbil" för det är ju fortfarande en bil ju. alltso??
Har du ett jobb: neej
Gillar du att ha folk omkring dig: Ibland mer ibland mindre... och sånt.
Är du ett hälsofreak: neej 
Har du någon tatuering: nej

De senaste 48timmarna har du;

Gråtit: hmm, vet inte. eller nej.
Köpt något: Ja. Jag köpte en klänning såååå fin och en necessär till sommaren
Varit sjuk: ja, alltså... ja.
Sjungit: Ja. jo. jag sjöng "soft kitty warm kitty little ball of fuuuur. small kitty sleepy kitty purr purr purr" eller hur den går. minns aldrig så den blir olika varje gång. :D
Sagt: hahah... är det meningen att jag ska citera allt här då eller?
Träffat någon ny: ja säkert... massa p åvägen till skolan haha. nya.
Saknat någon: ja :( visst är det jobbigt att sakna någon?
Kramat någon: Ja.
Kysst någon: ne

Vilken;
Tidning läser du: ööö javene.... haha! 
Buss åker du oftast: 562 i alla fall
Frisyr har du: min vanliga, fast hårspänne idag... ok?
Dag fyller du år: 8 april

Senaste;
Film du såg: Bedtime Stories
Sak du stal: Eeeehhhh javene Hahaaaaa.........
Mat du åt: EN SMÖRGÅS som jag fick av Jenna weho :D

Inga kommentarer: