lördag, april 18, 2009

Svar på frågor eller jag vet inte????

Nu får det bli en sån här pryl i brist på annat att göra...
Ikväll ska jag titta på film och dricka Brämhults Juice och äta Cheezeballz och äta plopp och sticka lila tub. HEJDÅ!


SENASTE:
1. Dryck: vatten
2. Telefonsamtalet: Mamma
3. SMS: Lise
4. Sång du lyssnade på: The Jesus and mary chain - in a hole
5. Gången du grät: Igår tror jag. eller nej... vet inte.

HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger: hahaha... javisst. två gånger!
7. Har någon varit otrogen mot dig: ne. men med mig. haha... o.O
8. Har du varit otrogen: heh...
9. Förlorat någon speciell person: hmm, ja
10. Varit deprimerad: jop
11. Varit så trött att du somnat sittandes: haha jo när jag tittar på tv

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
12. blå
13. eh, grön?
14. lila???

I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny vän: hmm. i år? nja
16. Fått ditt hjärta krossat: ehm nä
17. Skrattat så att du har börjat gråta: haha ja. typ när jag pratar med lise, så...
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: eh ja kanske det. eller i år? nej det har jag inte.
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: javisst
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: jaop typ igår (y) mums
21. Kysst en kompis: inte i år

BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat : vet inte. beror på vad man räknar som msn-kompisar...
23. Hur många barn vill du ha: ett. eller två. eller ett.
24. Har du några husdjur: jag har goldie. pappas hund.
25. Vill du ändra ditt namn: nope
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: hade lite kalas och så
27. Vilken tid vaknade du idag: kvart över elva tror jag
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: såg på film. nej. satt vid datorn?
29. Någonting som du längtar till: sommarlovet, vara i grums, titta på alla bra serier ute på gräsmattan på en filt med min nya laptop och kanske kanske en vän men jag vet inte hahaha o.O och så längtar jag till åttonde maj = min laptop kommer.
30. Senaste gången du träffade din pappa: nyss. för han gav mig precis en kram och sade hejdå.
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: haha lite olika... tex att jag och lise kunde ses oftare och tex att jag kunde sluta gymnasiet nu och tex att jag kunde vara mindre blyg osv :D
32. Vad lyssnar du på just nu: The Jesus and Mary chain - Sowing Seeds (de har bara massa konstiga låtnamn....??)
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja. haha... han var minsann en charmig pojk.
34. Vad gör dig irriterad just nu: haha... att det är så långt till åttonde maj och att jag inte kan lägga in låtar på min mp3 och att jag missade mitt filosofiprov och att det är svårt att förklara för thuy hur man stickar över msn och att det går så himla långsamt för mig att sticka... jag vill att det ska gå på typ tio minuter men det tar snarare en timme. drygt.

OM DIG:
36. Vad är ditt namn: Lise
37. Singel/upptagen: Singel, haha.
38. Stjärntecken: väduren
39. Kille eller tjej: tjej
40. Grundskola: oxhagsskolan -> främbyskolan -> runbyskolan
41. Gymnasie: Rudbeck
42. Högskola: Ingen ännu
43. Hårfärg: brunt ungefär
44. Långt eller kort: håret? lite halvlångt och halvkort. mest kort tror jag.-
45. Längd: 180 cm
46. Vad gillar du gällande dig själv: jag gillar att jag kan sticka och jag gillar att jag har så bra musiksmak och filmsmak som inte behöver vara för att andra lyssnar eller ser på det utan för att jag verkligen gillar det själv. och jag gillar mer saker haha men orkar inte skriva mer x)
47. Piercings: nope
48. Tattoos: nope
49. Höger eller vänster: va? gällande vad? typ politik eller händerna?

DIN FÖRSTA:
51. Operation: vet inte kanske när jag gjorde rotfyllning. det var förjävligt!!!!
52. Piercing: nej
53. Tatueringen: nej
54. Bästa vän: min första? vet inte. typ josefin ja.
55. Sporten du spelade: hmm kanske karate eller fotboll eller något. vet ej.
56. Husdjur: hade en råtta förut och kaniner och fiskar och hamstrar och möss och så hade vi en hund men den dog och sen fick vi en ny hund. den har vi kvar.
57. Vaccination du minns: haha kanske i sexan? men hade en innan minns ej vad den var för... minns att jag hade min kossa med mig.
58. Konsert: Dream Theater
59. Förälskelse: vet inte...
60. Alkohol du drack: alkoläsk, maybe???

JUST NU:
61. Äter du: ingenting hahahaha
62. Dricker du: ingenting!!
63. Är du på väg att: jag ska sticka men jag ska ta kort nu också
64. Lyssnar du på: ALLTSÅ! The Jesus and mary chain, fortfarande! okej nu bytte jag... nu lyssnar jag på hello saferide.
65. Väntar du på: ingenting, tror jag.

DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn: ja kanske???
67. Vill du gifta dig: vet inte
68. Karriär i åtanke: vet inte

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: haha... båda.
70. Kramar eller pussar: hehe... ja
71. Kortare eller längre: längre! ja tack
72. Yngre eller äldre: vet inte spelar väl ingen större roll, bara dom inte är yngre med flera år ahahha
73. Romantisk eller spontan: haha jag skulle få spunk om något var avsett att vara romantiskt lol
74. Snygg mage eller snygga armar: armar. ååå! haha jag dör av snygga armar x)
75. Tatueringar eller piercingar: hehe nja :D
76. Känslig eller inte: haha jo men alltså.... inte känslig isåntfall...
77. Ragg eller förhållande: haha åååå, förhållande isåntfall
78. Bråkstake eller tveksam: va? vadå tveksam? är motsatsen till det att man bråkar? jaha ja...

HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling: ne. eller... alltså... främlingar har pussat mig på kinden. men det räknas inte.
80. Gjort något sjukt spontant: haha SJUKT spontant... kul...
81. Tappat glasögon eller linser: nej
82. Haft sex på första dejten: haha första dejten lol
83. Krossat någons hjärta: jo typ... o.O
84. Har någon krossat ditt hjärta: ehm... nej...elller?
85. Har du blivit arresterad: nej
86. Dissat någon: haha dissat någon........ har jag väl? eller vadå x)
87. Gråtit när någon dött: ehm..... ja......
88. Gillat din tjejkompis (mer än som vän): haha tjejkompis. om vi översätter det till killkompis så säger jag ja.

TROR DU PÅ:
89. Dig själv: haha gör jag väl
90. Mirakel: kanske
91. Kärlek vid första ögonkastet: vet inte
92. Himlen: ja jag tror på att himlen är jordens vackraste plats
93. Tomten: hehe
94. Att kyssas på första dejten: haha... har aldrig gjort det, men...
95. Änglar: hehe

SVARA ÄRLIGT:
97. Haft mer än en pojk/flick-vän på samma gång: hahaha kul... nej det har jag inte.... x)
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: haha ja.
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: hehe... lite olika.
100. Att posta det här är din 100 sanning: eh va? ja? va? heh O_O

Inga kommentarer: