måndag, april 20, 2009

ilsken

Ja, men jag ska ju egentligen till skolan!!
Ändå sitter jag här nu...
Jag har kaosat sedan sju imorse och letat efter mitt kort... Mitt matkort till och med. Det kortet som man måste ha för att kunna komma in genom huvudporten i skolan och som man behöver för att kunna komma in i O-Huset (där jag har mina lektioner) och som man behöver för att komma in i matsalen (för att kunna äta mat). OCH ÖSGHSDGPOSDHGPOHG var är mitt kort?!?!
Jag blir så suuuuuuuur.
För jag vet alltid var det är. Det är aldrig borta (kanske i en kort stund men inte såhär länge??!). Och jag har tappat bort mitt pass också. Och var ÄR allt?! Satan!!!!!!! Har jag tappat dom på gatan? Kanske på tåget? Kanske på bussen? Var?!

Hehe. Jaja, jag skolkar skolan på grund av det där sepiga kortet ändå. Nödvändigt. Hmm...!
Det kostar typ pengar att köpa ett nytt kort också. Helvete........!

Jag har ätit två små kokta ägg idag. ÅÅÅÅÅÅ jag blir så sur.

2 kommentarer:

Thuy sa...

tänk om det där kortet hade orsakat värsta butterfly effekten. tänk om du hade hittat den och åkt till skolan och så typ dog hela världen av växthusgaser :S

ghost sa...

Jadu... :( Då skulle man kunna säga att vad som helst kunde orsaka att hela världen dog... Aja, tur att jag inte gick till skolan då. :o