söndag, april 26, 2009

En promenad i skogen

DSC_0546 
Jag gick en promenad i skogen.
Det var varmt ute. Snart kanske man kan bada?

DSC_0548 
Gick förbi en toalett?

DSC_0555
En tunna

DSC_0582
Där stod det två djur (renar typ?) och stirrade på mig, men de sprang iväg när jag tog upp kameran. Så ni får föreställa er att de står där och glor, ok? Åh vad fina de är, eller hur?

DSC_0584 
Sedan skulle vi över järnvägen och det var ju lite läskigt, kanske. Ja, jo, det var det. Goldie fastnade med tassen på spåret och då fick jag lite panik, men ja. Det kom inga tåg i alla fall.

Sedan tog jag inga fler bilder, men jag gick in och spelade World of Warcraft efter det i alla fall.

Jag spelar draenei mage. Är i lvl 6.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hurra, wownörd! Härmed har jag en liten crush på dig. ;)

Thuy sa...

Alla Bör lira wow : )