tisdag, mars 03, 2009

Nån jäkla pissdag...


En bild på Dexter som uppskattning för old times.
(egentligen bara någon random bild så att det inte ska bli så jobbigt att eventuellt läsa)

När jag var i Grums fyndade jag byxor för 40 spänn. Haha. Men dom är så himla tajta, så det är inte klokt. För det var tydligen "skinny"-modell... Ja, apropå ingenting. Blå var dom förresten. Ljusblå. Bomullsbyxor.

Nu så igår så hade jag lite trevligt, med min bror.
Med smärre motgångar.

Det började med att han kom hem halv fyra. Så sa jag att vi kunde väl vänta lite så vi kunde se klart House. Bra avsnitt förresten! Bra! Jäkla sprätt som adopterar bort sina syskon. O_O Han vill ju bara bli av med dom så att han kan knarka och förstöra sitt liv massa.

Hur som helst, så gick vi vid fyra först garnaffären och sen vidare till Kista. Men då hade jag glömt en lapp som skulle ge oss två gratis biobiljetter. För det var därför som vi skulle till Kista.

Så att efter garnaffären fick vi åka hem igen. Så klippte jag ut lappjäkeln och la i hallen, så skulle vi gå till bussen igen. Så vid bussen så insåg jag att jag glömt lappen IGEN. Då var det att gå tillbaka igen och sen ta en senare buss. Då hade klockan hunnit bli en del.
I alla fall så tog vi en senare buss och så kom vi fram till Kista kl 6. Lillebror köpte en tröja på Cubus och jag köpte byxor på H&M. ytterligare ett par, ja. ojoj. Ja just det. Och den där lappen som skulle ge oss två gratisbiljetter. Ja, då när vi kom var biljetterna SLUT. Just typiskt va. Det är lite surt faktiskt! LITE!

Men vi gick och åt subsmörgåsar på Sandys istället.

Och då! efter det! köpte jag nåt jättegott jordgubbste. gott! eller det luktade gott åtminstone. gott. Så typ... det var det. det var ganska jobbig dag, men det blev trevligt sen ändå tillsammans med bror min.

Jag fortsätter även tappert med mina jordgubbssockor. Alltså hälen blev ju smärre misslyckad, för det blev en kant på. En inuti och en utanpå. Förstår inte varför det blev så. Och det är irriterande. Sådär att man stör sig på det, men inte orkar bry sig mer om det för stunden, mer än lätt irritation. Ha ha. D:
Men de blir fina i alla fall. Eller som sagt, hälen blev misslyckad. Den blev för kort också. Men det kanske inte hade varit snyggt om den var längre ändå. Skitpuckade funderingar här, men alla fall.

Inga kommentarer: