lördag, februari 28, 2009

Grums-vecka

Jag beger mig...




Vi gjorde konst det första vi gjorde...


Sedan bakade vi tjusiga muffins med diverse olika smaker.
Emma gjorde Åkes kaka. Det var också gott.


Jag stökade i Lises rum...



Lises utsikt



Lise med lagret




På tåget...

På vägen hem...



Sedan hände massa annat; jag satte bland annat ihop ett paket till min Hemlis5-vän. Emma fyllde år, vi hade kalas och så vidare och så vidare....

Äru trött?
Jhaa
Här var det lite folk

:)

Jag saknar Lise så jag kunde dö...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, en sådan underbar väska du har!
Men du, vad är receptet till muffinsarna? De ser underbara ut.

ghost sa...

Heh ja den är rätt härlig...

Hmm, receptet... vet inte riktigt. Det är ett vanligt muffinsrecept, tror jag. Sedan lade vi bananbitar i hälften av smeten och marabou chokladbitar i andra hälften. På dem med banan i lade vi smält choklad som glasyr också. Det blev gott!!! alla blev goda. bananmuffinsarna mest goda, tror jag.

Anonym sa...

Hej!
Hittade din kommentar i bloggen idag, jättejättejättesent! Du postade den i januari, men den försvann på något sett, och jag såg den alltså inte förens nu! :-)

Du undrade över det rosa kuddfodralet med vita moln! Det är Gunilla Axén som designat det, och det finns att köpa som påslakan/örngott/väskor/neccessärer osv. Älskar det! Jag har även köpt metervara och gjort egna kuddar!