onsdag, mars 25, 2009

Min dator

Åh, det är så förbenat ironiskt.
Jag har tänkt hela tiden att jag ska beställa min dator och att den ska vara i grön färg.
Såklart...
Så jag har kollat in den datorn nästan varje dag i flera veckor och varje gång sett att det finns grön färg att välja.
Just idag, är dagen D, då jag faktiskt ska beställa den och allting.
Och nu till det ironin; klart att den gröna färgen ska vara slut.
Så klart att man inte ska kunna välja det... Alla färger man kan tänka sig finns att välja, men just den gröna, den är slut. ...... Just typiskt...
Så därför fick jag välja en annan färg, inte alls lika bra givetvis, men en färg i varje fall.
Så jag valde denna:



Nu återstår två veckor av väntande på att den ska komma fram bara.
Men lite ball färg ändå. Smått kaotisk, men det duger.

Inga kommentarer: