onsdag, mars 25, 2009

Jag, Lise, blev utmanad av Hannisen... :)

1. Svara på frågorna på din blogg, ersätt en av frågorna du inte gillar och ersätt den med en egen.
2. Utmana åtta andra!



Vilken låt tycker du verkligen inte om? nån asjobbig rnb låt som är sådär skrikig och har en typisk äcklig video.
Vad har du på dig just nu? Grå jeans, ljusblå tjocktröja med små blå bubblor osv
Tar du ofta tupplurar? inte ofta numera...
Vem kramade du senast? hehe, mamma.
Om du skulle vara ett träd, vilket träd skulle du vara? Bananträd. Så jävla gött det är.
Vad åt du till middag? Har ej ätit middag ännu, men jag ska förmodligen äta VÅFFLOR.
Vad köpte du senast? hmm... minns inte. Eller ja, min dator förmodligen...
Vad lyssnar du på just nu?
Nick Cave & the bad seeds - song for jesse
Vilket väder gillar du mest? molnigt och varmt, men inte så varmt så att man inte kan ha tjocktröja utomhus. men molnigt framförallt.
Vad finns på ditt nattduksbord? Jag har inget, men jag brukar använda min byrå som nattduksbord och därpå har jag lite allt möjligt, såsom mobilen, en skokartong med dagböcker i, en skål som har kakor på sig, en stjärnskål, stickor, garn, böcker, osv.
Säg något till personen som utmanade dig: Lilla Hannapanna. :)
Favoritresmål? Åh! Jag har inte rest till så många platser men jag tippar på att jag skulle älska att åka till någonstans i USA eller England. Var som helst egentligen, bara det finns... en stad där.
Nämn några saker du inte kan leva utan: Jag kan inte leva utan musik och litteratur och internet och Lise och filmer (film)... Och kamera...
Vad skulle du vilja ha i dina händer just nu? Min alldeles splitter nya dator som inte alls kommer att vara grön, utan röd och vit. Det ska bli spännande. Sedan saknar jag faktiskt någons hand i min. Det skulle jag vilja ha.... i min...
Vad skulle du vilja bli känd för? Jag skulle nog inte vilja bli känd för något. Men om man måste välja så skulle jag vilja bli världens bästa fotograf och bli känd för det. Eller känd för att jag har världens mest framgångsrika konditori ;););)
Vad är ditt favorit-te? blåbärste, förmodligen.
Vad har du i din jackficka just nu?: Fyra olika läppcerat, busskort, matkortet,massa glasbitar som jag hittade i runby, en pärla i form av en stjärna, osv osv...
Om du kunde resa varsomhelst i världen inom en timme, var skulle du resa? Till England eller USA eller Lise.
Vem skulle du helst vilja fastna i en hiss med? Conor Oberst :) Eller Michael Cera... Eller Jason Schwartzman

Jag utmanar följande: Lise, Thuy, osv osv osv. :)

1 kommentar:

Thuy sa...

jag gör den senare; kanske på tisdag nästa vecka.

Du får ta och spara lite till en resa då :P kostar ca 1k till London atm.