måndag, mars 16, 2009

Jag är pigg som en lärka tror jag. Igår gick jag och la mig klockan nio (i min nybäddade säng. Ja, flitig var nog kanske ordet ändå) och imorse åt jag frukost ordentligt. Skulle till och med äta ett äpple men efter tre tuggor var jag så mätt så att jag var tvungen att lägga det på köksbordet med en lapp som det stod "EAT ME!" på... Hoppas det ej går till spillo, det kära lilla äpplet.

Och nu ritar vi kaniner i illustrator och snart har jag filosofi och efter det är det lunch. och faktiskt så är jag hungrig redan nu, TROTS frukost i mängder. Sedan i eftermiddag har jag filmkunskap och sedan får jag åka hem! Tjoho!!!

Och jag hoppas att jag får syn på en liten hemlighet. Hoppas det sådär lite i smyg, va. Bara lite. Åh, det är så fjantigt, men det gjorde ingenting. Ingenting alls. :) ååååå!

Inga kommentarer: