måndag, mars 16, 2009

HEMLIS 5 och jordgubbssockor


Mitt hemlispaket kom idag :D
Jag fick följande:
Bambustickor (åååå de är värsta lena)
Crispgarn (STORT nystan. har aldrig haft ett så stort nystan innan)
Blåbärste (gött! fast jag har aldrig druckit löste innan :D spännande va!)
ett blommigt vykort ;)

Garnet är grönt inuti! undrar vad för spännande det kan bli utav detta nu då!
Det är ett mönster inuti banderollen till garnet, men förmodligen så räcker garnet till fler saker än bara det, för det ser ut att vara JÄTTEmycket. hähä.

TACK TACK hemlispersonen, jättefina saker, verkligen. :D


Sedan passar jag även på att visa mina jordgubbssockor som jag stickade klart för ett tag sedan. De är mycket sköna tycker jag, om än lite stora. Funderar kring ifall de vill ha frön på sig, men förmodligen kommer jag inte att göra frön. För det ska man ju egentligen sticka in direkt, men jag förstod inte hur man gjorde ju.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snygga jordgubbssockar! =o)

Anonym sa...

Tror inte re funka förra gången så ja skriver en gång till.

Du kan göra en låååååång halsduk med fransar. Lovar att den kommer bli megasygg!

Hemlispersonen =o)