onsdag, mars 04, 2009

Imorgon börjar period tre. Dvs no more hemma vid 1 varje dag. Nej, det blir att vara i skolan från 8 till 4 varenda dag. Härligt. nä.
Det ligger lite fel i tiden, då jag skaffat mig en dålig vana att tex inte dyka upp i skolan alls. Men får väl bättra mig. Som alltid. Bättra sig är allt man kan göra nästan. jämt.
Det är så skönt att man kan känna att man duger precis som man är. Att man aldrig behöver bättra sig. Wiho. -.-
I och med periodbyte får jag nu nya ämnen; filmkunskap, filosofi, grafisk kommunikation och multimedia. Ganska inte så jobbiga ämnen om jag får säga det själv. Praktiska ämnen...

En jordgubbssocka är klar, en kvar.

I helgen åker jag bort. Mycket välbehövligt. Eller... jag var ju borta förra veckan i och för sig. Men nu är det en annan resa som inte liknar den innan alls. Det blir väl ungefär slappa, sticka, snowboard, skridskor, sticka, slappa, ben o jerrys, myrorna, loppmarknad, hälsa på i malins nya hem.

Ska äta. Hejdå.

2 kommentarer:

Thuy sa...

Working nine to five
what a way to make a living

They just use your mind :)

ghost sa...

haha naw. fint. jo... det är ju sant.