onsdag, mars 11, 2009

Idag är det onsdag, den du

mm fick hjälp av lillebror och en hammare och vips så kom banden ut ur kasettbandet. vet inga bra ord för att förklara vad jag menar. för det låter så dumt. men alltså; de svarta långa banden där själva filmen ligger och vilar. Det var de som jag ville få ut. ur det svarta omslaget gjort av plast.
när vi gjorde det kom vi på en idé. kasettbandet har ju två stora hål i sig. så satte han det för ansiktet och sade "nu är jag ett kasettband, ser du?" då kom vi på att när det är maskerad eller liknande kan man klä ut sig till ett kasettband. jag vet. det är en asbra idé. hähä. jag kan ge tipset till vem som helst som känner sig manad att vara ett kasettband någon gång. D:


nu är det skola.
min mage sprängs tror jag.
och mitt huvud också.
det beror nog på två saker:
1. sömnbrist
2. mensvärk

min dag ser ut såhär:
1. åka till skolan, 45 min
2. grafisk kommunikation, 3 timmar
3. filosofi, 50 min
4. åka hem, 45 min

Inga kommentarer: