måndag, februari 16, 2009

JAG HAR TRÅKIGT HEJ

1. Hur mycket pengar har du på din mobil: 19.35
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan: nej
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag: ingen
4. Hur lång är du: 180
5. Vilken är den senaste filmen du sett: Lite sin city. men PS I love you annars
6. Hur löd ditt senaste sms och vem var det ifrån: "Hej lise! nu tycker jag att du ska svara på föregående sms omgående."
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms, men ibland blir jag skitsur på sms, för det är så svårt att vara kortfattad.
8. Är dina föräldrar skilda eller gifta? skilda
9. När såg du senast din mamma: för några minuter sen, innan hon gick ut...
10. Icke godkänt i något ämne: ja... matte b, idrott och hälsa A, osv.. :S öh. ja.
11. Mvg i något: Engelska...
12. När vaknade du idag: 06.00
13. Vilken är din favoritplats: där det är fridfullt. englands landsbygd. fina hus där.
14. Vilken plats föredrar du minst: mycket folk-platser. mycket ljud-platser. mycket bilar-platser. tröttsamma platser.
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år: ingen aning. förhoppningsvis i england.
16. Hur stor är din säng: 90 tror jag. den andra också.
17. Vad sover du i: pyjamas
18. Hur många kuddar har du i sängen: några stycken. det varierar.
19. Var har du bott/bor: bott: akalla, kvarnberget, gamla främby, källviken, prästgårdsmarken. bor: stora wäsby samt källviken ibland.
20. Tycker du om kinamat: jappp
21. Tycker du om kaffe: nej
22. Vad dricker du helst till frukost: juice + vatten
23. Kan du spela poker: nej
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig: nää
25. Vill du ha barn: ja, kanske. eller, alltså, det är klart jag vill. men ändå lite. det känns väldigt avlägset.
26. Kan du några andra språk än svenska: engelska och spanska
27. Har du någonsin åkt ambulans:
28. Föredrar du havet eller en bassäng: bassäng. tror jag. helst inget av dem. men mest bassäng. men jag får alltid för mig att det ska vara krokodiler på bottnen i bassängen, trots att det är ganska orimligt. men havet är ännu värre än så.
29. Vad spenderar du helst pengar på: böcker, filmer, kläder, andra saker. typ garn kanske. annat. mat.
30. Äger du dyrbara smycken: gör jag väl. använder dom inte.
31. Kan du rulla med tungan: ja eller vad är det?
32. Vem är den roligaste människan du känner: lise tror jag
33. Vad har du för ringsignal: min mobil ramlade i golvet och då försvann ringsignalen men jag brukade ha call n' return av hellogoodbye...
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten: jaaa massvis
36. Kan du byta olja på bilen: jag har sett hur man gör i alla fall.
37. Vilken var den senaste boken du läste: räddaren i nöden (catcher in the rye)
38. Dansar du i bilen: jaop....
39. När var du i kyrkan senast: tusen miljarder år sen, när jesus fortfarande levde, kanske.
40. Hur många hål har du i öronen: noll
41. Har du någon piercing: nej
42. Har du någon tatuering: nej
43. Har du provat droger? nej
44. Röka eller snusa: nej
45. När blev du av med oskulden: ..
46. Har du pojkvän/flickvän: nope
47. Har du ett bra sexliv: lol
48. Vad är ditt mobil nummer: sifffferrror
49. Vad ska du göra ikväll: sticka ;););););););) sen plugga.
50. Har du några syskon: ja lillebror två stycken

5 kommentarer:

Anonym sa...

Lenore är inte med längre, men Tiny Sepuko, som den heter ;), finns minsann kvar! Den är fin.

Anonym sa...

Det är riktigt fint, ja! Förra året i syslöjden sydde jag en liknande klänning. *stolt* :D

Anonym sa...

NÄR BÖRJA DU DANSA ? :O

ghost sa...

va? vadå dansa? vem är du?

Thuy sa...

hahaha brja gjort med mobilen xD

jag kopierar denna! gör den ikväll :)