måndag, februari 16, 2009

For all the No's in the world


Min enda tanke idag har väl varit den att jag fick för mig att jag stank matos. Mitt hår och min jacka och hela jag bara stank, kändes det som. Det gjorde det säkert också, men tämligen irriterande. Dessutom inte en godluktande doft heller. Lite misstänksamt. Men sen slutade jag tänka på det när jag satt i matsalen och jag satt bredvid en person som luktade kinarestaurang. Då tänkte jag att det var lite värre, och lät fantasin flöda ("undrar om hans familj äger en kinesisk restaurang. eller japansk kanske... undrar ifall han gillar att äta sån mat. undrar om han åt det till frukost. vad fint hår han har... han luktar kinesisk restaurang. sminkar han sig? hmmm...")

Imorse åkte jag till skolan i onödan för vi hade ingen psykologi, sen hade jag Svenska och boksamtal, efter det slutade jag. Härligt. Åt mat med några. Lämnade tusen miljarder böcker i biblioteket. duktigt. han som jobbar där är bra. men han har lite nervöst beteende. det har jag också. men när jag ser honom så avtar mitt nervösa beteende avsevärt. bra.

2 kommentarer:

Thuy sa...

"och jag satt bredvid en person som luktade kinarestaurang"

haha jag har aldrig ätit i en sådan restaurang, hur luktar det?

ghost sa...

det luktar en blandning av soja, friterad mat och ris, tror jag. lite speciell lukt sådär... ganska gott faktiskt. men mat är inte precis något man vill gå runt och lukta, tror jag... xp