torsdag, januari 08, 2009

Wiho jag försov mig inte inte inteeee
jag är duktig
sa ju att jag kunde tralallla
(haha vad roligt att jag blir glad för att jag vaknar på morgonen. varenda människa i världen klarar ju av att vakna på morgonen. holy frickin frack what's wrong with me :D)

idag ska jag handla tre garn nystan. om jag har råd. det beror lite på vad dom kostar. för jag ska köpa en hemlig grej också. vilket kostar typ 6 kr, fast kanske 15 om jag vill ha den stora. och garn nystan kanske kostar 40. men jag kanske nog kan ta dom små. 20 kr, eller?. jag har exakt 110 kr i små fina mynt och 20 kronorssedlar.

duktig duktig duktig duktig

Engelska B, hål, Mediekunskap. Så ser min skoldag ut. Tralallllalla
sen slutar jag!
och woho för det!!!!

jag saknar lise.
önskar lite att jag kunde ta med henne i min ficka överallt jag gick. hehe.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag saknar dig.. men snart ska jag gå en kurs där man lär sig att anpassa sig till fickor vid tillfällen då det behövs... "Fickformatsövning A" heter den. Då kan jag vara i din ficka hela dagen!