torsdag, januari 08, 2009

Massa OC har jag sett dessa senaste dagarna. Massa svull och massa OC.
Förut köpte jag en kakburk för att jag tyckte burken var fin. Så följde kakorna med på köpet. Så nu måste jag äta en hel massa kakor. Vilket är lite jobbigt. Dessutom fick jag en paradisask i julklapp som jag ätit en massa ur. Det blir ju ännu mer svull. Och fy bövelen vad drygt det blir efter ett tag. Ha...
Dessutom är OC så himla gulligt. Jag älskar Seth/Summer. De är ju hur gulliga som helst. Till och med när Summer är helt bitchig i början av serien är hon gullig.

Idag köpte jag inte mindre än 6 garn nystan. Det fattas lila och mörkblå, så det ska jag gå tillbaka och köpa sen. någon annan gång.
ok, det där ser så himla fel ut. garn nystan. det ser särskrivet ut. men tydligen ska det vara så. det ska inte sitta ihop. Så det får stå sådär nu.
Kvinnan i garnaffären, som jag brukar gå till, är så himla snäll! Hon är trevlig! Hon kommer till och med ihåg mig trots att jag inte varit där på flera veckor. Hon kom ihåg vad jag stickade och vad jag använde för garn och allting. Himla gullig människa.




Nu ska jag gå och läsa Harry Potter.

Inga kommentarer: