torsdag, januari 29, 2009

PISS!
Jävla SJ helvete.
Så jäkla elakt och sprättaktigt beteende och jag är så jääkla ledsen och arg men mest ledsen för att dom inte bara kan vara lite HJÄLPSAMMA. Måste människor vara så jävla elaka och egocentriska???? Fan i helvete för jävla helvetes SJ.
Nu var det så att jag grät nästan hela vägen hem bara för att
och så var jag arg och då gick jag hela skogsvägen för skogen brukar få mig lugn
alltså såhär
jag går alltid genom skogen när jag är arg
eller ledsen
vilket jag var idag
jävla skogen
jävla SJ
Men på tåget grät jag inte då var det helt okej
för jag och Jenna gick till konsum innan och köpte godis och PAGO men Jenna köpte sådan där brämhults istället och då åt vi det och drack...det....
eller alltså... såhär:
jag och jenna möttes på tåget och åkte in till stan för att inhandla byxor, men tyvärr fanns det inga byxor i min smak så det blev inget köpt
och innan det köpte jag biljett
som blev HELT fel
och... vi gick i alla affärerna
gina tricot, lagerhaus, weekday, punkt shop (osv) men inget föll oss i smaken
eller för jenna föll ett piercingsmycke henne i smaken
och lite presenter också, juste
en kräm som var LILA
det var konstigt tyckte jenna
nu ska jag lyssna på Bright Eyes för allt annat är så jävla sämst så då får jag göra NÅGOT som alla fall är bra så att det vägs upp lite

och AOIGAHGOPHGPODGHDGHOG

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen, ser man på.. du fick med det mesta. ;)
Nu får du ringa och skälla ut dem på SJ!.

ghost sa...

heheh jajo vi gjorde det va :'p