torsdag, januari 29, 2009

Allt som kunde gå fel, gick fel idag.

1. Åkte till skolan, för att gå på enda lektionen för att inse att den faktiskt var inställd.
2. Skulle köpa jeans men hittade inte ett enda par trots rader och åter rader fulla med jeans
3. Köpte världens mest felaktiga biljett där exakt ALLT blev fel... Fel dag, fel ort, fel pris, fel allt. När vi sedan skulle försöka ändra biljetten, så bad dem om MER pengar för att kunna rätta till det. Då blev jag så arg så att jag grät.
4. När jag (egentligen gabriel, men han ville inte ta på sig skulden) skulle koka spagetti så var spagettistråna inte nertrycka ordentligt i vattnet. Så blev dom ÖVERKOKTA men längst ut OKOKTA. värsta var att han hällde i hela paketet så ALLT gick till spillo. för Jag vill åtminstone inte äta äcklig överkokt/okokt spagetti. så jag slängde allt.

förutom middagen vid halv sju så åt jag nog absolut ingenting på hela dagen förutom några godisar på tåget på vägen hem. Det kanske var därför jag var så grinig men det förklarar inte varför precis allt måste vara så jäkla sämst på just den här dagen.
Men det var trevligt att vara med Jenna ändå och hon var glad och snäll trots mitt dåliga humör.

Idag är det Criminal Minds, det föreslår jag att alla ser. :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Usch, jag hoppas att din kväll blir bättre iallafall. :/

ghost sa...

heeh aw tack. det blev bättre faktiskt. när jag fick se mitt kära criminal minds och sticka lite. :O

Anonym sa...

Aawww Lise, dumma dag :(:( Imorgon blir myyycket bättre, på alla vis.. :D