onsdag, januari 21, 2009

Jag tyckte själv att jag hade spännande kläder på mig idag
eller spännande kanske är fel ordval
fina åtminstone
såhär:
nya jeans som jag fick av mamma
svart/vit randig t-shirt
svart cardigan tunn tröja
blårandiga tjocka strumpor
gråa jackan
svart/vit randig halsduk
gamla vita skorna <3
tre halsband: dinosaurien, regnbågen, rullskridskon

Tralallala, fint tycker i alla fall jaaaag

Sen har jag ätit massa gott idag :D
Vad jag har ätit idag:
Frukost:
1 banan, 2 smörgåsar med skinka och smör, 2 glas äppeljuice.
Lunch: Pasta, morötter, kycklingfilé vatten
Mellanmål: En semla med rosa grädde xD Den var hur liten som helst och typ skitäcklig men aja, en semla som en semla, liksom.
Middag: VET EJ ÄNNU :D
Övrigt: åt 1 (ett) chips. eeewww

det skulle sitta fint med lite sockervadd just nu alltså.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vad fantastiska halsbanden låter! :D

ghost sa...

jaaa dom är faktiskt jättefina

Anonym sa...

Jag tror dig minsann! :D