tisdag, januari 27, 2009

Hamburgare eller pizza, hörrni?

Såhär:
Idag började och avslutade jag en vante. Den har blå och orange färg med pärlor i tofsen. Mycket tjusigt.
Såhär:
Idag åt jag en alldeles gudomligt god chokladtårta/kaka. Med den mest ljuvliga glasyren man kan tänka sig. Helt otroligt förtjusande utsökt gott. Med alla synonymer gudomligt gott kan ha. Så god var den. Jag tror jag aldrig har ätit något så gott tidigare i hela mitt liv.
Såhär:
Fick veta att jag inte har någon engelska på torsdag, vilket med andra ord betyder att jag är helt LEDIG på torsdag(!). Det kan jag inte annat än säga WIHO till.
Såhär:
Jag och Jenna bestämde vad vi ska göra på Livslustdagen som är nästa onsdag. Vi valde Bowling och Smyckesdesign. Det ska bli kul. Det fanns andra val också, t.ex. "tystnad", "tjejsnack", "kickboxning", "fotboll", "glasmålning", "foto" osv... Man får också frukost på skolan då. Skolans frukost brukar vanligtvis vara väldigt bra. Dessutom kommer det två komiker till skolan, nämligen Özz Nujen och Ismail Soran (ursäkta för möjliga stavfel där). Vet inte så mycket om dem, vet inte ens om de är roliga, men det återstår att se.
Så nästa vecka kommer alltså att se ut såhär:
Måndag: ledig
Tisdag: måndagsschema, slutar tidigt pga ingen engelska
Onsdag: Livslustdagen
Dvs väldigt slapp vecka!!!
Den här veckan också då.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åhm, vart åt du chokladtårtan?
Och vad häftigt att skolan har råd med så högklassiga komiker! Jag tycker att dom är superbra, iallafall på parlamentet.. Men jag ör i och för sig lättroad :D

ghost sa...

Hemma. Jag gjorde den själv. Lite stolt får man vara va? x)
Jaaa, men vad bra. Då får vi se fram emot det också :D

Anonym sa...

Åh jaså, men då får du väl ta och bjuda på receptet? ;D Var stolt du!
Ja, superbra ju. :D

sv på kommentar: Det är ganska jobbigt, må jag säga!
Att lukta gott är the bajs<3

ghost sa...

Ja men... ja. vill du höra receptet? om du vill det, svara ja, så ska jag skriva in det ifrån boken jag använde. Det är lite spännande recept faktiskt. x)

Ja! ALLA borde lukta gott!!! x)