måndag, januari 26, 2009

egentligen insåg jag att det inte behövs att blogga för att jag brukar bara berätta allt som jag tänker på och gör och sånt för lise och på sätt och vis blir hon min lilla blogg då men alltså det gör inget att jag har det här också för lise kanske tröttnar nån gång

idag kom jag hem
igår fyllde min bror, Gabriel, 16 år och vi åt på restaurang och åt tårta och öppnade paket
och jag och Krissan åkte skridskor
vi hittade inte de andra paren skridskor så vi fick turas om
ute på isen var det en traktor som körde omkring
och faktiskt var den rätt skrämmande
men det var helt okej ändå





hej utseende
hej det snöar wiho
hej snölandet
hej fina strumpor fina skor fina skridskor fin is

när vi var i affären köpte jag en quick knit
intressant
det var ganska roligt men lite jobbigt att man måste linda på varje varv

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, finfinfin outfit<3

ghost sa...

tank jo 8)