måndag, december 15, 2008

Imorgon blir det ingen skola för mig, så jag ska sitta uppe hela natten och skriva en recension till engelskan, som jag totalt missade, eftersom att jag... Ja, ärligt talat hade jag helt glömt bort det bara. Jag har även prov på onsdag, så det passar sig ju också litegrann att plugga till det. Alltså, jag har TVÅ prov på onsdag. Så det är lite lite lite panik.

Såhär ser alltså min vecka ut:

Måndag: Skriva recension, plugga, plugga, plugga (varför sitter jag här?) (slutade fyra)
Tisdag: Ingen skola, THANK GOD! (ja, jag har valt det själv. tack kära jag)
Onsdag: Två prov. Slutar halv ett! :) Svenska, Psykologi, Mediekunskap.
Torsdag: Slutar halv ett. Engelska, hål, Mediekunskap.
Fredag: Julavslutningen. Börjar 9, slutar typ halv elva?? Woho.
Lördag: Åker till Falun... Lilljul hos kusiner.


Måste köpa julisklappisar. Det är ju najs att jag inte har gjort det än. :D

Inga kommentarer: