söndag, december 14, 2008



Hej Jag Heter Lise. Jag Rynkar På Näsan Åt Saker Som Stör Mig. :)







So, I'm having kind of a bore.
Lise försvann.

Så jag gör en lista, eller så.
Totalt värdelös, men rätt bra som tidsfördriv.



13 HAR DU
Ett förhållande: nej
En bästa kill-vän: jap i have ze brattel
En bästa tjej-vän: jap i have ze lise
Dejtat en av dina bästa kompisar: haha. beror på hur man tolkar dejta.
Blivit kär vid första ögonkastet: ja nej kanske
Fått ditt hjärta krossat: eh ja. vem har inte det liksom...
Haft ett one night stand: technically...... yes
Kysst någon och sedan ångrat dig: Ja!
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: nope, det brukar inte behövas.
Snusat: nej det är äckligt
Rökt: well yes. Jag har nog testat ett par gånger. Men det är vidrigt.

11 DAGENS:
Klädsel: pyjamas :) jag tror inte jag bytt på flera dagar. torsdag??
Frisyr: lockigt som en liten monkeybutt
Vill ha: LOV JATACK? ^^
Låt: Kate Nash - Stitching Leggings
Drog: =D lissse? hahah.....
Saknad: JA... jag menar... ja, kan väl hända...
Sjuka: haha ja, jag är sjuk. har kräkits massa. thanks for wondering.
Köp: deru ;)
Godis: choklad
Attityd: well at least i'm lucky i don't have all the power in the world so i can't fuck everything else up
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: haha... imorse.... funny...

10 FÖRSTA
vän: josefin...?
Bil: NOPE
Kärlek: hmm. Dan, maybe? i typ TVÅAN?! alltså tvåan på lågstadiet.....
Husdjur: haha! Jag hade fiskar. Sen fick jag hamstrar. Men det första husdjuret jag verkligen gillade var väl min råtta Danni! :) Den var grå.
Semester: Venezuela
Jobb: eh, jaha. jag praoade på kulturhuset förut?
Köpta skivan: haha vene. typ spice girls eller smurfhits xD
Piercing: nope.
Konsert: dream theater?
Fylla: typ javene... när jag var tolv nånting??

10 SENASTE
Personen som sms:ade dig: mami
Personen som du kramade: eh... mami
Personen som ringde dig: joan
Personen som du ringde: eh, krissan??
Personen du sa 'jag älskar dig' till: ingen
Alkoholdrycken: ehm.......
Bilfärd: typ måndags tror jag?! när jag åkte med ingela. eller om det var lördag.
Filmen du såg: Harry potter. =)
Gången du grät: igår när jag kräktes ut min magsäck....
Måltiden: ost och skink paj.....

9 SKULLE DU
Våga hoppa fallskärm: det låter så himla härligt, fast samtidigt läskigt. tänk om fallskärmen går sönder eller något. O_O
Våga hoppa bungyjump: eh, njaaaaaaa........... DET låter jävligt stört.
Dejta något med väldigt mycket tatueringar: hahaha. något? wtf.
Kalla dig själv lycklig: well, yeah....
Kunna gråta över en kille: gör jag jämt
Kunna gråta över en tjej: jappppp
Ljuga för någon: ehehheh.... whaaat?
Kunna springa 50mil: haha vi kan slå vad om det!!!! skoja. tror inte jag klarar 50 meter, ens???

8 VAD
Gör du just nu: TRÅKAR UT MIG SJÄLV
Ska du göra imorrn: haha gå till centrum med brattelen? :')
Säger du till dig själv när allt känns svårt: hahaha... inget? gråter väl typ då.
Har du med dig in på bion: =) a horny monkeybutt. nejmen... allvarligt jag vet inte. en vän. eller många vänner...
Är det för färg på dina byxor: grå,svart,rosa-rutiga...
Är det för väder hos dig just nu: I DON'T KNOW!!!
Är det första du lägger märke till hos de motsatta könet: beteendet... uttryck i ansiktet... och sånt.
Skulle du göra om du vann på lotto: haha, kanske bli glad för att jag vunnit något. det är inte ofta det händer. :p

7 SAKER DU HAR PÅ DIG
1. pyjamasbyxor
2. pyjamas...tröja?
3. trosor
4. bh
5. inget mer
6. inget mer
7. inget mer

6 BLANDAT
Är du blyg inför de motsatta könet: haha inte blygare än mot andra. eller alltså... nej!
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 18 wihooo
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: ja =)
Använder du huvtröjor: jaaaa <3
Vill du just nu ha någon piercing eller tatuering: nej
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: motsatta mestadels... :p förutom Lise. haha. eller alltså, det kanske beror på personen också. vem vet. personligheten kanske inte ligger i könet som man alltid har trott :):):):)::)

5 VAL
Solnedgång eller soluppgång: hahahhahahah... va?
Sommar eller vinter: sommar på vintern och vinter på sommarn. woho.
Vilken ålder har varit bäst hittills: 17
Sova på sida, mage eller rygg: SOVA bara
Kramar eller kyssar: hahah...... :)

1 kommentar:

Anonym sa...

åååh vilken spenelista :D eller alltså, den är spenande :D:D MITT INTERNET DOG IGÅR.. så hade jag inga pengar påmobilen så jag kunde inte berätta :'o förlåt lise