torsdag, november 20, 2008

you can't put ducks in a row

Idag har varit världens tjockisdag.
Började med att jag åt en smörgås med smör och kaviar på till frukost. Jag var helt sjukt hungrig i skolan sen. Magen kurrade och hade sig. Förstår inte varför? Måste man bli helt svinmätt på morgonen för att inte få kurrande magar kl 10?
Åt lunch sen. Det var äckligt. Kycklingen smakade rått. Konstigt. Åt lite!
Skoldagen slut efter lunchen! (det är härligt att sluta tidigt) Då åkte jag buss med Jenna in till Sollentuna Station. Vi köpte dricka och salta godisar. Sedan satt vi i en kvart, eller mer och väntade på Jennas lilla kärlek, som inte ens dök upp. Jenna tog tåget och då var jag ensam. Läste Stardust i typ en halvtimme i väntan på mor.
Kl kvart över två mötte jag mamma. Vi åt lunch (ja, lunch igen. shit) på Balders Bröd. Typ ett konditori. Sallad med kyckling, åt jag. Men mamma hade räkor på sin sallad. (MAT!)
fram och tillbaka hit och dit. DRACK ÄVEN TE?! Jag dricker inte te?! hmm. Det ÄR för underligt.
Jag och mamma mötte sedan Claudia och Plingeeela och vid ungefär... halv fem, så åkte vi in till Kista Gallerian. Jag gillar Kista Gallerian!!! Jag köpte en ny blå jacka, som har lurvigt i luvan. Den var fin. Men jag måste tänka lite till innan jag sätter på mig den. :p
Sedan blev jag och mamma trötta, så vi gick och satte oss. Då var vi så tjocka igen så vi köpte varsin bakelse och dricka. Då blev jag helt spymätt så att min mage buktade ut jättemycket så att det kändes som att jag skulle spricka. Gravid såg jag säkert ut att vara också om jag tänker efter.
sen var det lite bla bla bla och SÅ ÅKTE VI TILL DALBO GÅRD. Gissa vad jag gjorde där?! Jo, jag åt en bit ugnspannkaka. Med sylt. OCH grädde.
Jag är ju helt sanslös. Nu mår jag illa av alla ätningar som skett idag.

svamliga inlägg for the win. :D

Jag blev glad av Hannas kommentar. :D
Såhär glad blev jag: 8'''''''D
hihi.
för jag gillar Per Nilsson. :)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, jag känner mig jättebra som har gjort människor glada idag. :D
Hurra<3

ghost sa...

hihi :D

Anonym sa...

Hanna får bli vår nya bestis lise :')

ghost sa...

hahhaha jaa :D synd att hon inte också heter lise.......

Anonym sa...

Haha, min "lilla kärlek". ^^

ghost sa...

hahaha ja... :p är ju det

Anonym sa...

Aw, vad söta ni är :')

ghost sa...

hahah naw :D men du är ju rar ju ^^