torsdag, november 06, 2008

Jag har lärt mig nu. Man måste arbeta med lager. Lager är hemligheten.
Har du någonsin velat veta hemligheten bakom framgång? Det är lager.
Lager.
Jag hoppas det blir bra. Jag ska snart börja limma. Kom ihåg: lager.
Så fort det torkat ska jag limma. Men jag måste ju sova också.
Men som jag sade för en stund sen; jag finner det befriande att måla.
Så jag sitter hellre uppe hela natten och målar än går till skolan och mår hemskt dåligt.
Jag orkar inte träffa någon heller. Men det betyder fortfarande inte att jag inte vill göra något imorgon kväll. För jag hoppas att vi gör något imorgon. Alltså såhär: jag orkar inte umgås, men jag har ändå ett litet behov av att umgås. Därför önskar jag att det händer något imorgon.

Jag klippte mig förut. Ännu mer. Kortare. Sen blir mitt hår lockigt när jag har duschat. Så jag ser ut som en 60-tals kvinna.

Men det kan ju vara charmigt ibland. Eller inte.

Inga kommentarer: