söndag, november 23, 2008

Idag när jag gick till centrum för att köpa mat med min lillebror så glömde jag mina vantar. Ve och fasa! Jag frös! Så när vi handlat klart så gick jag in på H&M och köpte två nya par vantar. De är så himla jättefina!

Vantar!
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



with their head hung low
Yes, I know.... I love you too...
in the morning in the window
and he takes and he takes and he takes

"Jag halkade i en gul isfläck och dagen efter var jag höggravid."
Lise och Lise är kloka och diskuterar kiss.

Rub me on the bones...

OKEJ, nu är det såhär. Jag insåg att jag har något på hjärtat.
Dock insåg jag inte VAD. Så det var ju en liten besvikelse eller så.
Jag vill vara ung så länge som det bara går. Men jag vill leva som en vuxen.
Jag vill uppfostra mina barn till att bli eftertänksamma och kloka.
Jag vill kunna vara allvarlig utan att vara tyst.
Jag tycker om att människor som jag inte känner tar mig mer seriöst än de som jag faktiskt känner. Jag tycker om de speglar de skänker mig. Den självbild jag har av mig, ser dem. Men dem som jag vill ska se mig, som jag är, ser inte mig. De ser någon annan.

1 kommentar:

Anonym sa...

åååå feina vantar lotten